EINDELIJK - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu EINDELIJK - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu

EINDELIJK

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

17 Maart 2011 | Australië, Melbourne

AH YEAH AUSTRALIA YEAH. :'D

Man man, na 2 dagen gereisd te hebben ben ik eindelijk aangekomen in Melbourne, Australie. Het afscheid was stiekem wel zwaar! Maar eenmaal in de lucht vind ik het allemaal wel prima. :)

De vlucht naar Beijing leek wel een eeuwigheid te duren joh, in Beijing moest er getankt worden dus moesten we uitstappen en konden we na 2 uur pas weer instappen en opstijgen naar Guangzhou. In Guangzhou begon het drama, ik moest namelijk opnieuw inchecken en ik had geen flauw idee waar. Alles stond in het Chinees dus ik raakte een beetje in de stress. Na het tien keer gevraagd te hebben aan mensen was het eindelijk gelukt en vertrok mijn vlucht naar Melbourne!

Ik was zo blij toen ik in dat vliegtuig zat, bijna klaar met de reis. Echt lang duurt het joh! Vooral als je niet kan slapen. :) Naar Beijing had ik 3 stoelen voor mezelf, echt GENIAAL. Heb desondanks amper een oog dicht gedaan.

Om 12.15 AUS tijd landde mijn vliegtuig op Melbourne. BLIJ dat ik was. Kon ook snel een taxi naar m'n hotel vinden, ik werd voor 't Dolma Hotel afgezet en wilde meteen douchen! MAAR Myrthe en Gisele waren er niet. :| Gelukig werd de deur voor me open gedaan door de receptioniste en kon ik lekker douchen.. Daarna even lekker gehuild omdat ik me een klein beetje alleen voelde! Maar na een uur waren Myrthe en Gisele er en kon het echt beginnen!

Ben 's middags in slaap gevallen tot half 8 's avonds, toen gingen we de stad in om te eten waar ik nu dus in een internetcafe zit. Het is nog best onwerkelijk eigenlijk.. Helemaal aan de andere kant van de wereld! Heb ook nog niet zo veel te vertellen omdat ik er pas een dag ben.

Dus hierbij ben ik veilig aangekomen & heb het tot nu toe erg naar mijn zin!

DIKKE DIKKE KUS VOOR MAM!

ps. NU lekker slapen, ben kapot!

  • 17 Maart 2011 - 11:55

    Kniertje:

    He Annemiek Leuk,leuk al zo snel iets van je te horen balen dat je niet kon slapen in het vliegtuig Ja dan duurt de reis lang. Maar meid je bent er en ga er dan maar heerlijk van genieten. Meid nogmaals heel heel veel veel plezier. XXXX

  • 17 Maart 2011 - 12:03

    Mama:

    Lieieieieieieieieieffurd, wat ben ik blij met dit verslag. Ik wist wel dat je er al was, maar toch !! Het was even vervelend op Guangzhou, gelukkig waren er mensen die je hielpen. Hoop dat je een goede nacht hebt, daarna gaat het grote avontuur voor jou dan ECHT beginnen.

    Hele dikke KUZZZ & KNUF

  • 17 Maart 2011 - 12:57

    Pap:

    Donderdagmiddag 17-03, 14.00 uur

    Je hebt voet gezet Down Under!! De ontdekkingsreis kan nu echt gaan beginnen. Snuif alles op en geniet met volle teugen. Y'll be fine mate!!
    XX Pap

  • 17 Maart 2011 - 14:34

    Annemarie:

    tjeeeeee Annemiek, je bent er echt, we gaan je volgen hoor, groetjes uit Hillegom.

  • 17 Maart 2011 - 17:20

    Jen:

    Aaaa wat goooed JE BENT ER GEWOON!! Afgelopen twee dagen meerdere keren gedacht: Miek is gewoon nog steeds onderweg, nog stééééds. Fuck wat moet dat een lange reis zijn geweest. En wat een superraar idee dat je aan de andere kant van de wereld zit gewoon!
    Pas op jezelf, niet te veel zuipen en ik ga ff je reisgenootjes checken ghehe :)
    XXXXX

  • 18 Maart 2011 - 02:54

    Anne:

    Hooooooi Annemiek!!
    Ik ben ook eindelijk aangekomen in Sydney!! Bij mij is ook alles goed gegaan maar ik heb wel behoorlijk last gehad van en jetlag hoor! Maaar even voor onze communicatie.. ik heb waarschijnlijk een ander telefoonnummer en die ben ik nu dan even aan het activeren. Mijn ene nummer heb al gestuurd in Nederland en dit is mijn nieuwe nummer; 0410614067
    hebben jullie ook al een nummmer? We moeten echt even contact houden!
    Tot heeel snel!!
    liefss Anne en groetjes aan de Gisel en Myrthe!

  • 18 Maart 2011 - 14:08

    Sjaak En Marijke:

    Hé Annemiek,
    Krijgen net de link door! super hoor dat we je kunnen volgen. Have a great time there.
    Vrijdag 18-03-2011

  • 18 Maart 2011 - 16:15

    Frank:

    Mieeeeeeeeek! ben blij voor je dat alles goed is gegaan! onwijs veel plezier daar! en hou ons op de hoogte! : D

    toi tooooi!

  • 18 Maart 2011 - 17:20

    Hessel En Uschi :

    Wij wensen jou een hele prettige en gezonde tour door australie.

    Wij blijven in Kontakt met je !

    Groetjes uit Zwitserland

  • 19 Maart 2011 - 11:05

    Jas, Silas + Chris:

    hello annemiek, enjoy it! many greets to the kängurus! loves

  • 19 Maart 2011 - 21:39

    Familie Coorn:

    He Miek,

    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Jeetje wat een onderneming zeg.
    Wij zullen je via deze site blijven volgen. Kijken uit naar al je verhalen.
    Groetjes, Peter, Corina, Nick, Jolien en Nicole

  • 20 Maart 2011 - 11:33

    Tim:

    hoe is het dan daar in australie nou bij de hoogvliet gaat het als een trein alles gaat daar nog goed
    xx tim

  • 20 Maart 2011 - 16:28

    Nel Van Dam:

    Heyyyyy grote nicht!!! Wat ben je toch een stoere dappere meid!! Zo helemaal in je uppie zo'n reis beginnen!! Petje af hoor!!!!! We gaan je natuurlijk goed in de gaten houden!! Heel veel plezier daar!!!
    Groetjes van ons viertjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 16688

Voorgaande reizen:

15 Maart 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste backpack reis

31 Oktober 2012 - 30 November -0001

Back to Australia

Landen bezocht: