Ik ga op reis... - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu Ik ga op reis... - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu

Ik ga op reis...

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

07 Maart 2011 | Nederland, Valkenburg

en ik neem mee????

Over 8 dagen vertrek ik eindelijk, na 5 maanden afgeteld te hebben, naar Australië! Voor een onvergetelijke (eerste!) reis naar de andere kant van de wereld. Voor de mensen die niet precies weten wat ik ga doen...

Dinsdag 15 maart vertrek ik om 21.25 vanaf Schiphol met een tussenstop in Beijing/Chuangzhou, om donderdagmiddag 12.30 in Melbourne aan te komen! Ik ga een reis van drie maanden maken langs de Oostkust, van Melbourne naar Cairns. Wat daar tussen gebeurd is nog een klein raadsel, maar een aantal punten die gezien/gedaan willen worden staan wel vast.

Zo wil ik tóch nog naar Christchurch, Nieuw Zeeland, en ook naar Alice Springs, Uluru. Als de tijd en geld mee werkt ga ik misschien zelfs een dag of 2 naar Adelaide om Kelly, een vriendin, op de zoeken!

Afgelopen zaterdag had ik mijn laatste stapavond @ Odessa.. het was super gezellig en heb wat toepasselijke cadeautjes gehad. haha. De meeste mensen zag ik die avond ook voor het laatst.. Nu is het echt aftellen.. volgende week dinsdag stap ik het vliegtuig in, zeg ik gedag tegen mijn moeder, zus, zwager, vader en de overige mensen die op schiphol verschijnen.. Beetje bij beetje heb ik ook alles bij elkaar geraapt en kan het inpakken beginnen... Deze week ben ik lekker vrij dus heb ik alle tijd om de laatste dingetjes te kopen en de laatste leuke dingen te doen met m'n moeder. :)

Iedereen alvast ontzettend bedankt voor het lezen van mijn verslagen en laat vooral ook weten hoe het er in Nederland aan toe gaat! Dit word een reis om NOOIT te vergeten en ik heb er onwijs veel zin in!

DOEI!
Annemiek


PS. Het tijdsverschil in Melbourne, Sydney, Brisbane en Cairns is 10 uur.
In Adelaide en Alice Springs is dat 9 uur & in Nieuw Zeeland is dat 11/12 uur later.

  • 07 Maart 2011 - 10:19

    Wilhelmina:

    Begin nu al te janken, pik!

  • 07 Maart 2011 - 11:07

    Lisa Van Der Geest:

    Veel plezier Annemiek!

  • 07 Maart 2011 - 19:57

    Kniertje:

    Heel,heel veel,veel PLEZIER van ons allemaal En ga er zeker van genieten.

    XXXX de Meijtjes

  • 09 Maart 2011 - 08:21

    Mama:

    Volgend jaar maart, is nu nog maar 6 dagen.....Hoop dat jouw tijd in Australié met de meiden minder snel gaat. En dat je datgene kan zien en doen wat je wilt zien en doen.

    Dikke Kuzzz en Knuf.
    De komende dagen krijg je ze nog in het echie hoor

  • 11 Maart 2011 - 19:11

    Wilma:

    Ik hoop dat je het erg naar je zin krijgt en dat je maar veel mag zien en leren, ik ga je missen hoor. Heel veel plezier en flink genieten en vooral oppassen.

    Hele dikke kus van mij.

    P.S. ik geef je moeder af en toe wel een knuffeltje hoor hahahahaha

  • 12 Maart 2011 - 06:57

    Je Vader:

    Lieve dochter,
    Het gaat een hele mooie,spannende, lange ontdekkingsreis worden waarbij ik je het allerbeste wens en dat je maar weer gezond en "rijker"terug mag keren in Nederland.
    Kus van je vader.

  • 12 Maart 2011 - 08:49

    Ria, Martin:

    Hoi Annemiek
    veel plezier en we lezen graag mee
    doei
    Ria en Martin

  • 12 Maart 2011 - 12:56

    Tina De Haan:

    Annemiek, viel Vergnügen in Australien!!Bald geht es los!!Auch ich werde Deine Reise von der Schweiz aus beobachten.....Pass auf Dich auf, Tina*

  • 13 Maart 2011 - 20:29

    Jen:

    Miek ik ga je missen! Dit wordt een superavontuur! Ik hou je in de gaten haha :D
    Dikke knuffel XX

  • 16 Maart 2011 - 23:05

    Mama:

    Ga ik nou slapen, of wacht ik totdat je smst / belt met : IK BEN ER..... Ik ben zooooooooo benieuwd hoe je vliegreis is verlopen. In Beijing wilde je al douchen, maar je "moest" nog even een flink stuk doorvliegen.

    Tot..........??

    Dikke Kuzzz & Knuf

  • 18 Maart 2011 - 14:46

    Marieke:

    Hey,
    lees dat je goed bent aan gekomen, leuk om zo een beetje met je mee te reizen!!
    doeidoei!

  • 01 April 2011 - 07:59

    Kelly:

    ach ik hoop echt dat je me komt opzoeken dus geef niet zoveel geld uit he:p
    xxx
    geniet hier in dit (kut) australie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 16694

Voorgaande reizen:

15 Maart 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste backpack reis

31 Oktober 2012 - 30 November -0001

Back to Australia

Landen bezocht: