Counting down the days! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu Counting down the days! - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu

Counting down the days!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

20 September 2012 | Nederland, Valkenburg

Anderhalve maand - 5 weken & 6 dagen - 41 dagen!

Haha, wat erg. Over 6 weken zit ik gewoon wéér in Australië jonges! 4 maanden geleden heb ik mijn vliegticket naar Perth geboekt & direct mijn werkvisum aangevraagd. Het visum is goedgekeurd en het ticket betaald, dus de datum staat weer vast; Woensdagochtend 31 oktober gaat Miek om 10.30 weer de lucht in!

Ik vlieg deze keer via Singapore, heb maar 2 uur overstaptijd, dus Singapore & Azië verkennen zal een andere keer gebeuren.. Na een reis van MAAR 19 uur landt ik op donderdag 1 november 13.10 lokale tijd in Perth, Western Australia. Ik heb inmiddels ook al een hostel geboekt voor de eerste 11 nachten (ELLEF?! Ja, elf!) Aangezien ik dit keer geen ''reisplan'' heb, én het hartstikke zomer is in Australië (zomer = druk druk druk) wil ik lekker rustig bijkomen & de stad ontdekken.

Wat al wel bijna 100 % zeker is, is dat ik vanuit Perth naar Brisbane zal vliegen, en daar de Greyhound bus neem naar Mooloolaba (Klinkt dat nog bekend in jullie oren??) Vorig jaar heb ik een deel van mijn reis in Mooloolaba gezeten, en daar had ik de beste tijd van mijn leven. Ik wil en moet gewoon terug! Accommodatie in Australië is waar ik het meeste geld aan uitgeef.. en ik ben natuurlijk geen miljonair, dus het liefste wil ik voor niks kunnen overnachten ergens., en in Mooloolaba kan ik 3 ochtenden schoonmaken voor GRATIS accommodatie! Dusja, dan is mijn keuze snel gemaakt toch?! Ik zal hoogstwaarschijnlijk grotendeels van mijn reis in Mooloolaba doorbrengen, daar ik ook zeker opzoek ga naar een betaald baantje in/rondom Mooloolaba, zodat ik zelfs meer geld binnen krijg dan uit geef. :)

Voor nu is het nog even fucking hard (pardon the language) werken, bij de Flora & Corpus, 25 oktober heb ik mijn laatste dag bij Corpus & een dag later mijn laatste bij de Flora. 20 oktober ben ik jarig, dus een dubbelfeestje zal ook nog gehouden worden denk ik! En aftellen he... het komt stééds dichterbij..

Hoop dat jullie m'n verhalen weer gaan volgen!

KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 16701

Voorgaande reizen:

15 Maart 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste backpack reis

31 Oktober 2012 - 30 November -0001

Back to Australia

Landen bezocht: