Ze is er weer! - Reisverslag uit Cottesloe, Australië van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu Ze is er weer! - Reisverslag uit Cottesloe, Australië van Annemiek Hulzen - WaarBenJij.nu

Ze is er weer!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

01 November 2012 | Australië, Cottesloe

Allereerst: SINGAPORE AIRLINES, is mijn nieuwe favoriet.
Super leuke stewardessen, enorm vriendelijk & gezellig. Enorm chille stoelen, genoeg ruimte, héérlijk eten, entertainment met de nieuwste films! Ik heb de eerste vlucht van 12 uur gewoon NIET geslapen hierdoor...... :P Daarentegen viel ik tijdens mijn 2de vlucht na 5 minuten al in een diepe coma! En werd ik wakker toen de landing in Perth werd ingezet. :)

Heb een superleuk verjaardags- en afscheidsfeest gehad vorige week, een geweldige afsluiter van mijn laatste tijd in Nederland. Heb weer gezien dat ik echt blij kan zijn met de vrienden die ik heb. Het zijn allemaal schatten!

Woensdagochtend... de dag van vertrek! 's Ochtends nog langs lieve Sanne gegaan om elkaar voor het laatst te knuffelen & iets na zevenen zijn mama en ik naar Schiphol gaan rijden. Op Schiphol aangekomen was ik mijn sealbag kwijt?? heb ik weer.... Dus maar een nieuwe gekocht, veul leuker, een blauwe! Haha. Ik schrik me in ene KAPOT omdat ik belaagd werd door 2 kleine dwergen!! Haha, Juun & Joe Ann waren naar Schiphol gekomen, echt super lief! Half uurtje later toch maar door de douane gegaan, Dag gezegd tegen m'n liefste mama..

De eerste vlucht duurde 12 uur, van Schiphol naar Singapore.. Omdat ik dus zo verrast was door die heerlijke service & entertainment, heb ik dus niet geslapen haha, wat een drama eigenlijk. 12 uur lang tv kijken, naar buiten staren, waar geen flikker te zien is natuurlijk maar ach! Om 6am Singapore-tijd, dat was 23uur woensdagavond in NL, kwam ik aan in Singapore om over te stappen naar m'n laatste vlucht, dat ging vrij makkelijk.. 2 shuttles/trams verder kon ik het volgende vliegtuig in van Singapore naar Perth. 2 Duitse jongens ontmoet dus naar het centrum van Perth gingen, dus ik stelde voor om een taxi te delen om die kosten wat te drukken, Nou was alsnog een halve meijer kwijt... Ik verblijf nu in het Ocean Beach Backpackers hostel in Cottesloe, als ik naar buiten kijk, zie ik het strand & de zee (Indische Oceaan) heb al over het strand gewandelt en dat water joh, echt mooi! Het is hier nu net 18uur geweest, tijdverschil is 7 uur. Stiekem ben ik enorm moe dus duik ik straks mijn stapelbedje in! Morgen ga ik Cottesloe verder verkennen & even kijken hoe ik het makkelijkst naar Rottnest Island kan komen, Fremantle wil ik ook nog bezoeken & een dag of 2 de stad in kan ook geen kwaad natuurlijk.

Ik bedank jullie allemaal alvast voor het lezen van mijn verhalen, foto's zal ik op mijn facebook plaatsen, en dat merken jullie dan wel!

Een dikke kus van Miek, die gewoon WEER Down Under zit!

OHJA; 25 graden hier. IN YOUR FACE!

  • 01 November 2012 - 14:17

    Kniertje:

    Hoi Miek

    Wat fijn dat je zo,n goede vlucht gehad hebt. En nu lekker genieten meisje en ja wrijf het er maar in het temperatuurs verschil hier is het bbbrrrrrrr.Nou veel heb ik nog niet te vertellen maar dat komt vanzelf

    Vele lieve groetjes en een dikke knuffel van ons viertjes Doei. Xxxx

  • 01 November 2012 - 16:57

    Riet Noordermeer:

    Hoi Miekie

    Haha ...zo noemde wij jou vroeger altijd.
    En kijk is wat die kleine meid van vroeger nu allemaal doet.
    Heel leuk om dat verslag van jou te lezen.
    Wij vinden het ook altijd leuk om iets van Rowen te lezen ..zij zit nu natuurlijk in Madrid...erg leuk voor de thuis blijvers.
    Nou wijffie heel veel plezier ..en tot het volgende verslag..

    liefs Riet Noordermeer.xxx

  • 01 November 2012 - 16:57

    Riet Noordermeer:

    Hoi Miekie

    Haha ...zo noemde wij jou vroeger altijd.
    En kijk is wat die kleine meid van vroeger nu allemaal doet.
    Heel leuk om dat verslag van jou te lezen.
    Wij vinden het ook altijd leuk om iets van Rowen te lezen ..zij zit nu natuurlijk in Madrid...erg leuk voor de thuis blijvers.
    Nou wijffie heel veel plezier ..en tot het volgende verslag..

    liefs Riet Noordermeer.xxx

  • 01 November 2012 - 16:57

    Riet Noordermeer:

    Hoi Miekie

    Haha ...zo noemde wij jou vroeger altijd.
    En kijk is wat die kleine meid van vroeger nu allemaal doet.
    Heel leuk om dat verslag van jou te lezen.
    Wij vinden het ook altijd leuk om iets van Rowen te lezen ..zij zit nu natuurlijk in Madrid...erg leuk voor de thuis blijvers.
    Nou wijffie heel veel plezier ..en tot het volgende verslag..

    liefs Riet Noordermeer.xxx

  • 01 November 2012 - 16:57

    Riet Noordermeer:

    Hoi Miekie

    Haha ...zo noemde wij jou vroeger altijd.
    En kijk is wat die kleine meid van vroeger nu allemaal doet.
    Heel leuk om dat verslag van jou te lezen.
    Wij vinden het ook altijd leuk om iets van Rowen te lezen ..zij zit nu natuurlijk in Madrid...erg leuk voor de thuis blijvers.
    Nou wijffie heel veel plezier ..en tot het volgende verslag..

    liefs Riet Noordermeer.xxx

  • 01 November 2012 - 17:07

    Mama :):

    Zo, wat zal jij NU heerlijk liggen te slapen in dat stapelbed, het is tenslotte "al" 23.58 bij jouw ;-) Fijn je vanmorgen even "gesproken" te hebben en dat onder werkenstijd hihi. Je hoeft niet steeds de graden te vermelden hoor, weet ik heus wel en ben zeker niet jaloers! Ga vooral heerlijk relaxen aankomende week, zodat je zeer fris/fruitig en gekleurd :) richting Mooloolaba gaat. Geniet er met volle teugen van lieffurd

    Hele Dikke Hug&Knuf

  • 01 November 2012 - 17:34

    Marieke:

    Heyyyy,

    Zit ze al helemaal daar, gaaf hoor het genieten kan gaan beginnen!! Gaat zeker lukken denk vooral met die temp!
    Heuuuuuuul veulll plezier hoor, en we blijven goed op de hoogte zo!!

    Toedeloe Marieke

  • 01 November 2012 - 23:46

    Joe-ann:

    jahahaaaaaa met je 25 graden! ik zit zacht en warm met een schapenvachtje á la kringloop! jaja, dat doet niemand me na. Leuk annieeee! dikke kus en tot gauw op m'n fucking beeldscherm! moewhahaa!

  • 03 November 2012 - 19:16

    Sannne:

    Poepieee,
    ik mis je nu al, maar dat wist je al.
    Dus we gaan gauw even een afspraakje maken om te internet daten! :)
    Het idee dat jij nu keihard geniet doet mij ook genieten!
    Misschien kom ik in het voorjaar toch wel even bij je koekeloeren :D

    Ik wacht op je volgende verslaaagg! :D
    KUSJESSSSS

  • 03 November 2012 - 23:13

    Tante A:

    hallo Annemiek,

    zo meid, alweer helemaal op je gemak daar? je doet het toch maar mooi, leuk om je verhalen te lezen, heb je alweer oude bekenden ontmoet?
    we hebben ook al je mooie foto's gezien, niet voor te stellen, wat een wereld van verschil!
    we kijken weer uit naar je vervolg,
    groeten uit een druilerig Hillegom!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 16680

Voorgaande reizen:

15 Maart 2011 - 11 Juni 2011

Mijn eerste backpack reis

31 Oktober 2012 - 30 November -0001

Back to Australia

Landen bezocht: